Thema-avond Toekomst van de Ouderenzorg

IJmond

Thema-avond Toekomst van de Ouderenzorg

Aan de leden van de ChristenUnie IJmond en andere belangstellenden,

De ChristenUnie IJmond en ChristenUnie Haarlem organiseren op woensdag 18 oktober a.s. een ontmoeting met rondleiding, maaltijd en bijeenkomst waarin de toekomst van de ouderenzorg centraal staat.

Locatie: Engelmunduskerk in Oud-Velsen (middeleeuwse kerk).

Het programma begint om 16:30 uur met een rondleiding in Engelmunduskerk met de geschiedenis van een van de oudste kerken van Nederland (https://www.engelmunduskerkoudvelsen.nl/).

Vanaf 17:30 is er een drankje en een maaltijd

Het programma ziet er als volgt uit, u kunt ieder moment aanhaken:

• 16:30 uur rondleiding met gids (max. 20 personen)
  • 17:30 uur drankje
  • 18:00 uur maaltijd
  • 19:00 uur start thema avond
  • 21:00 uur afsluiting

Thema avond: Toekomst van de Ouderenzorg
Nederland vergrijst in snel tempo. Dat vraagt iets van ons allemaal. Hoe we de zorg organiseren én wat we voor elkaar doen. We zijn allemaal uniek. Dat willen we ook terugzien in de zorg. Hoe wil jij ouder worden? Welke wensen en verwachtingen heb jij? En wat kun jij betekenen voor je partner, je ouders, je buurvrouw? Stel het niet uit. Praat vandaag over morgen.

Het wordt een informatieve en interactieve avond, waarin we met elkaar praten over hoe de ouderenzorg er in 2035 uit zal zien bij een toenemende vergrijzing. En dan niet alleen kijken hoe Den Haag het oplost, maar vooral hoe we hier in IJmond/Zuid-Kennemerland antwoord geven op de toenemende zorgvraag. Want het moet weer gewoon worden om in Nederland iets voor anderen en voor de maatschappij te betekenen.

Deze uitnodiging gaat primair naar leden van de ChristenUnie, maar ook niet leden zijn van harte welkom. U kunt uw familie, vrienden of buren uitnodigen. Ook in lokale media gaan wij aandacht besteden aan deze avond.

U kunt zich hier aanmelden.

Met vriendelijke groet,
ChristenUnie IJmond